Kızlar afedersiniz ama son zamanlarda idrarımı yaptığımda köpüklenme görüyorum. Vede 2 gündür bayağı arttı bu köpüklenme. İnternetten araştırdım protein kaçağı, enfeksiyon vs diyor ama hiç ağrı sızım yok. Tansiyonumda normal. El ayakta şişlik yok. Normal bi durum mu? Başına gelen var mı?