ZM11-2019 normalde tatlı yemeyi hiç sevmem, ailemizde hiç şeker hastalığı geçmişi yok, kilo alımım çok normal ilerliyo, yinede yaptıralım dedi doktor riske atmayalım dedi ve test sonucu şekerim yüksek çıktı. Şuan diyet uyguluyorum. İyiki yaptırmışım yoksa bilinçsizce her şeyi yemeye devam edicektim. Bence yptırılmalı