Beyzosss Düzenli olarak tam kan sayımı yaptırıyorum. Ama haftalar ilerledikçe bebişler bizi daha çok sömürüyor. Değerler arasında olsa bile kalsiyum, magnezyum değerlerimiz düşüyor 🤷🏻♀️ Aslında bu sebepten ağrılarımız oluyor maalesef tam bir çözümü yok. Eğer rahatsızlık artarsa magnezyumu 2 ye çıkarabilirsin dedi doktorum bana🤷🏻♀️tabi son haftalara doğru magnezyumu kesiyor genelde doktorlar. Benim sezaryen kısmetse ondan sonuna kadar içerim ben. Yapacak bir şey yok sabredicez. Olumsuz bir şey değil korkmayın,kramplar ağrılar normal hafta geçtikçe sadece gün içinde çok yorulmamaya dikkat edin biraz olsun ağrınız hafifler 🥰💕