kinandolay Arkadaşlar kan değerim 31.5 çıktı. Doktor damardan kan bağlayalım dedi. Faklı bi doktor da gerek yok dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Humeyra350 kinandolay benim kan değerim 8 çıktı bende damardan kan aldım 20 sinde tekrar alıcam eğer kanın çok düşükse al
Belgin34 Humeyra350 benim de düşük çıktı damardan verildi 2 plaka olarak 178 tl ödedim siz ne kadar ödediniz sözde devlet karşılıyor