Merhaba hanımlar 35+6yız bugün bebisim normal doğum pozisyonu almış nst de sıkıntımız yok çatı muayenesi öncelikle korkanlar için serbest bırakmanız önemli kendinizi acısız bi işlem korkulacak hiçbir şey yok . Benim maalesef üst pelvis kemiğim darmış normal da olabilir sezeryan da dediler normali deneyeceğiz önce dedi doktorum da ebem de hayırlısı artık :) 2900 kilo da şu an bebeğim şekerli gıdalardan uzak durmamı istedi doktor 3500 den sonra normale almak istemiyorum dedi. Yürüyüş, squat ve perine masajını tavsiye ettiler günde 6 hurma yiyebileceğimi söylediler aklıma gelenler bunlar sormak istedikleriniz olursa yardımcı olmak isterim .