FYY Merhaba kızlar, Doktorum bugün bebek 5-7 gün içinde doğabilir, dedi. 37 hafta 5 günlük şu anda. Daha çatı muayenesi de olmadım. Böyle tarih veren doktorlar var mı? Normal doğum olacak gibi.
Yelizr1 FYY evet tarih veriyorlar özel doktorlar genelde ama verdikleri tarih de doğmuyor bebekler. Banada 13 nisan demişti ama doğmadı.
Dtinc FYY aynıyız sizinle 37+5 bendee 😇 bugün dr kontrolüm vardı nst de sancım çıktı biraz, 24 Nisan için sezeryan günü aldık ama dr daha erken gelebilir dediii 🙈
FYY Dtinc Dtinc 😊biz sezaryenle ilgili hiçbir şey konuşmadık. İnşallah hayırlısıyla alırsınız kucağınıza.