angel123 valla benim de ilki düşük 8+3 de kalbi durdu . Ne bir kanama ne başka bir belirti hiç bi şey yoktu . 12 hafta da normal kontrole gittiğimde öğrendim 1 ay ölü kalmış içimde . Tabi sonrası acil kürtaj allahım yavrularımızı korusun seni o kadar iyi anlıyorum ki . Suan 13 haftalık hamileyim ve sürekli belirtilerimi kontrol ediyorum göğüslerime göğüs uçlarıma bakıyorum beni de 3 haftada bir çağırıyor ama cidden artık anksiyetemle baş etmek zorundayım cünkü habire bi korku habire stres beni yoruyor . Diyorum kendime eğer bu bebek benden gidecekse , ben istersem evime de ultrason cihazı da alsam olacak olanı değiştiremem ne ben ne de doktor .. o yüzden teslim olmaktan teslimiyetten başka yapabileceğimiz hiç bi şey yok …