Alpaserdu Yapılandırma yapan anneler ödemeye başladınız mı? Ben yapılandırma için başvurdum ama oldu mu bilmiyorum nasıl ödeme yapacağız yada nerden öğreneceğim bilgisi olan var mı ?
bus91 Alpaserdu geçmiş olsun canım şubat 28 ve mart 28 ilk 2 taksitti onları ödemedıysen şuan borcun aynı duruyor
Aslhn8992 Alpaserdu ben zaten 4 senedir ödüyordum, eşim yapılandırma yapmıştı Ocak ve martta ödedik biz. Mayıs ı bekliyoruz
bus91 Alpaserdu ozman tarihler farklı bılmıyorım biz eşimle yapılandırdık 2 ay peş peşe sonra 2 ayda bır ödicez subat var martta ödedık şimdi mayısta ödicez
Leylaalin Alpaserdu Hayır henüz öyle duruyor 2 yıldır af çıksa Ne güzel olur 🙈 benim ana borç 3 bin çalışmıyorum henüz çalıştığımız zaman sanırım otomatik maaştan kesiliyor diye biliyorum