Furkan35 33+4 haftalığız 1 haftadır sürekli olmasa da nabzım yükseliyor 117-115-100 gibi seyrediyor doktorum kardiyolojiye görünmen gerekebilir demişti orda sadece ekg çekmezler mi? Çekip ne yapacaklar ilaç mı verilir? Benim gibi bu sıkıntıyı yaşayan varsa ne yaptınız ekg gebelikte tehlikeli mi?
Ezgiiii Furkan35 benim panik olunca 140 oluyo nabzm sizinki yuksek degil ki hamilelkte normal kalp yukskligi ekg de cekildim zarari yok
Naciye89 Benim de normalde de yüksekti yüzün üzerine cıkıyordu simdi de ultrasonla bakılırken hic 100ün altında olmadı.ama doktorunz soylediyse yine de kardiyoloji ne diyor bakın.ilac vermez gebelikte sanırım.ekg nin de bir zararı olmaz nst gbi birsey nasıl nst bebeginzin kalp atısını durumunu ölcüyorsa ekg de sziin kalp atıs düzeninizi ölcüyor.stres yapmamaya calsıın rahat olun ki nabznız yükselmesn.stres heyecan tetikliyor Yükseltiyor.sakin olun dua edin hersey yolunda gider insallah.