Nesibe92 Galatah eee ne yaptiniz acilman olunca aldimi doktr hastaneye cumartesi benimde cikarmi cikarsa nasil yaparz kafamda bi ton soru🤣
Galatah Nesibe92 yok evde bekliyorum :) 2. Hamileliğim sen anlarsın kasılman artarsa gel dedi:) banada cok erken geldi . Kızımı 41 de doğurunca
Nesibe92 Galatah ilk hamileligim anlamiycam diye aklim gidiyo ya su 2 haftadr ozellikle yatakta donemiyorum bile resmen catimin acisindan hele şu 2,3 gündur cok agrim var acaba diyorum acilmam mi olcak ondan mi ilk olunca insan cok tuhaf oluyomus😆
Galatah Nesibe92 ilkinde herşey ilk kez başına geliyorua :) bu arada şimdi nişanım geldi ama sancım yok beklemedeyiz
Ey_ser Nesibe92 37+1 ara ara sancılarım oluyor hemen geçiyor ama anlamadım gitti doktorum bu ayın sonu doğumun olur büyük ihtimalle dedi bekliyoruz bakalım. Doğuma yakın karın aşağı falan iniyormuş benimki hiç inmedi nolcak bilmiyorum
Nesibe92 Ey_ser benimde araara sancilarim oluyo ama geciyo hemen bende anlamiyorum iste benim karnim indi onun farkindayim şu 1 haftadr Allah hakkimzda hayirlisini versin insallah bakalim cumartsi gidicem benim doktorum ne diycek
Nesibe92 Galatah aayy ne degisik heycanlar ya Allahimm yardimcin olsun ugrastirmadan gelsin insallah minigin🥰
Mervekklkdmn yagizinannesi1 Birkaç gündür belime ve kasigima sancı giriyor. Pazartesi kontrolüm vardı nstde de sanci cıktı