Merhabalar dün gece şiddetli gaz sancısı cektigimi sanarak artik dayanamadiktan sonra hastaneye gittim ve safra kesesi tasim varmis cok korkunc bir agriydi ve 18 haftalık hamileyim. Basina gelmis olan var mı? Ameliyattan bahsettiler su an yurt dışında yaşıyorum canımın açısından çok konuşamadım Türkiye ye gelince doktora gidicem ama ameliyat olmadan normal yollarla bunu atlatan var mi ?