Kızlar merhaba 23 haftalık gebeyim dün ayrıntılı ultrasona girdim ve bebeğin 21 haftalık olduğunu 2 hafta geride olduğunu söyledi. Herşeyine bakıldı gayet sağlıklı bebeğe kan akımı gayet güzel amniyon sıvısıda yeterli düzeyde ama iki hafta geride 😔 takip edicez dediler daha çok küçük toparlarmı kendini? 29 cn 429 gram şuan . Yaşayan varmı bu durumu ?