rabiakus Merhaba arkadaşlar 8.haftamdayım bulantı ve kusma çok fazla ve kusarken idrar kaçıyorum bu sorunu yaşayanlar var mı başka neden olabilir?
Mabb_17-21 Bende 28. Haftayım çok sık idrara çıkıyorum. Mesaneme çok baskı oluyor. Bazen damla şeklinde kaçırma oluyor ☹️
Serapveminikleri Mabb_17-21 o kacirmalad bende de başladı 😂hatta dün hapşırdim hop çıktı 😂😂31+3 bızde dışarda olmasından korkuyorum Yaa