Anne54 yani şöyle söyleyeyim ben doktorumu normal doğum yanlısı olduğu için tercih ettim kesinlikle bebeğim başından beri haftasından ileride şeker vs olmadığı için genetik olduğunu söyledi ve doğum şeklini bebeğin belirlediğini fakat annenin de ona yardımcı olduğunu söyledi 29. Haftamdan beri gereksiz kilo alımından kaçınmami ve egzersiz yapmamı söyledi çünkü kanala yakın ve doğum pozisyonundaydi, o haftadan beri kendim kilo almadım sadece bebek kilo almış ve 33. Hafta kontrolüm de yine öndeydi 4 kilo bebek dogurmanin bir anlamı olmadığını eğer 36. Haftada hala önde gidiyorsa 37 de doğumu suni sancıyla başlatabilecegini söyledi 35+6 da kontrolüm var çatı muayenesi olucam ve nst ye giricem ama normal olur dedi hatta beni geçen hafta bir gebesinin minyon olup 4 kilo bebeği kesisiz dikişsiz doğurduğunu söyledi ve rahatlatti açıkçası herşey senin elinde dedi hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🥰