Merhabalar bugün kontrolüm vardı kesenin etrafında hafif bir kanama oluşmuş ama dıştan Bi kanamam olmadı hiç gebeliğin başından itibarende progestan kullanıyorum ilk bebeğim düşük olmuştu. Ve cinsel ilişkiye falan da girmiyoruz hiç doktor yasaklamıştı zaten sizde neden olabilir bu yaşayanlarınız oldu mu acaba