Elif3534 Selam kızlar. 20+5 oldum ben. Şu zamana kadar hiç kusmamıştım. Bu sabah kahvaltı sonrası aşırı bulandım ve istifra ettim mecburen. Çok da yemedim bildiğimiz klasik kahvaltı. Var mı aynı durumda olan? Devamı gelir diye korkuyorum.