34_21_23 oglumubekliyorumm e bebekte uygun hamile külodu var 2 Li ben hastane için aldım bi tane ikili
Oykuaygun oglumubekliyorumm ben tek olarak 15-20 TL fiyat almıştım 🙈 alabilirsiniz o zaman rahat olur hem
merve1212- Hamile çamaşırını daha karnım büyümeden kullanmaya başladım ben çünkü sıkmasina hiç gelemiyordum çamaşırın. Dünyanın en rahat şeyi olabilir gebelikten sonra ayrılmak zor olacak 😂
Krizantem_ oglumubekliyorumm 31+6 yim hâlâ kendi bedenimi kullanıyorum ,hamile külodu gobegi sardigi için ben rahat edemezdim son zamanlara doğru giydiklerim olmazsa 1 beden büyük alirim
gizemozdemir1990 oglumubekliyorumm buyuk beden kilotlarin lastikleri de skiyor ve gobegin ortasinda kaliyor. Hamile kilotlari karnin ustune geliyor cok rahat. 5. Ayimdan beri hamile kilodu kullaniyorum cok memnunum
turansmom1 oglumubekliyorumm Cok fazla alma o zaman ben 4 tane aldım yıkayıp giyiyordum birde normal slip vardı buyük onlari giydim çünkü doğumdan sonra elinde kaliyorlar, fazlasına gerek yok. Bende çok lastik izi yapıyor ve kaşınmaya basladi çok fena o yüzden daha rahat ettim
DDT oglumubekliyorumm Hamile külotları çok pahalı değil mi ya 🥴 Ben günde 2-3 kez değiştiriyorum, her gün makine mi çalıştırayım 3 parça çamaşır için. O yüzden büyük beden normal külot kullandım ben 😃
Baloncuk41 Normal kullaniyodum ama artik iz yapıyo gibi karnımın altında, bato sliplerden alıyorum daha rahat ama heryerde bulunmuyo a101 inkini begenmedim hakmarınki cok güzel ama 42ye kadar galiba dahada şişko olunca kullanabilirmiyim bilmiyom 🤣