turansmom1 oglumubekliyorumm Kendi kullandıklarımı son 3 aya kula kullanamadım karnım çok büyüdü ve aşsağıya toplanmaya başladı
archmom oglumubekliyorumm 33. Haftam bitiyor hiç hamile küloduna ihtiyaç duymadım . Zaten normalde kullandıgım çamasırların beli kısa göbeğimi rahatsız etmedi hiç 🙏🏻🥰
oglumubekliyorumm Oykuaygun Oykuaygun Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
oglumubekliyorumm Oaxell Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
oglumubekliyorumm turansmom1 Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
oglumubekliyorumm archmom Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
oglumubekliyorumm 34_21_23 Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
Zeynep_elifnur İmkan varsa bı insanın kendine yapacağı en güzel şey hamile kulodu😂pazardan 12.5 TL’ye aldım iki tane.. birtane de 10 TL ye dönüşümlü giyiyorum harika bence .. diğerlerinden giyemiyorum sıkıyor rahatsız ediyor..
oglumubekliyorumm Zeynep_elifnur Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
Beyzan oglumubekliyorumm hamile kilodu almadım hiç. Normal külotlarimin bazılarini giyiyorum ama bir kaç tane de büyük aldım gayet yeterli geliyor
oglumubekliyorumm Beyzan Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
mercimeginanne oglumubekliyorumm aşırı rahat oluyor gebelikte Hamile Kilodu tavsiye ederim. Doğum yaptım hala da onları kullanıyorum 😂
oglumubekliyorumm mercimeginanne Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
bus91 oglumubekliyorumm dikişsiz buyuk beden aldım ben hamıle almadım gayette rahat son aya kadar kendım kulllandıklarımı giyiyordum da artık 35 olunca sıkmaya basladı dikişsiz 3 4 tane aldım cokda rahat
oglumubekliyorumm bus91 Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
Denizzz88 oglumubekliyorumm evdekileri giymeye devam ediyorum bi rahatsızlık olmadı hiç 37 haftayım zaten artık böyle devam eder almam başka külot
oglumubekliyorumm Denizzz88 Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
ilkannelikkk oglumubekliyorumm normale devam ettim hamile kilotları bence pahalı yani hamileyiz diye her şeyi kakalamaya çalışıyolar gibi hissettim 😅
oglumubekliyorumm ilkannelikkk Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰
Oykuaygun oglumubekliyorumm o zaman başka tabii ☺️ hamile külodu al yada büyük beden kilot al. Hamile külotları Biraz pahalıydı sanırım şuan ben her gün iç çamaşırı değiştiriyorum 🙄
turansmom1 oglumubekliyorumm Cok fazla alma o zaman ben 4 tane aldım yıkayıp giyiyordum birde normal slip vardı buyük onlari giydim çünkü doğumdan sonra elinde kaliyorlar, fazlasına gerek yok. Bende çok lastik izi yapıyor ve kaşınmaya basladi çok fena o yüzden daha rahat ettim
34_21_23 oglumubekliyorumm e bebekte uygun hamile külodu var 2 Li ben hastane için aldım bi tane ikili
damlaaltinay oglumubekliyorumm almadım, gidin kilotçuya büyük beden kilot alın ben 5 liraya almıştım. Hamile kilotları çok pahalı 🤷♀️
oglumubekliyorumm damlaaltinay Her zaman kullandıklarım sıkmaya başladılar o yüzden yenileri alınmaları gerekiyor almadan sizlerden fikir almak istedim 🥰 NBB nin hamile külotları 2 tanesi 14 ₺ gibi bir fiyatı vardı ☺️