Esraakk merhabalar🌸 bilmişlik gibi olmasın ama doktorun dediği bana pek mantıklı gelmedi. Eğer bebek gelişiminde bir sorun yoksa sizin kilo almanıza gerek yok. Bebek asıl 6. Hatta 7. Aydan sonra kilo alıp büyümeye başlıyo ve o zaman zaten hiç anlamadan kilo alıyor olacaksınız. Zaten bebek, suyu, plasentası doğum zamanı ortalama 6-7 kg olacak. Henüz 4,5 aylıksınız. 1,5 kg almıssınız. Bulantıların, iştahsızlıkların olduğu dönem de içinde. Doktorun dediğine göre gidersem geriye zaten 4,5 kg nuz kalmış onu kalan ortalama 22 haftada hayli hayli alırsınız :))