Minnosunannesiii ama 6 gun vardi adetime cikmasini beklemiyordum cok saskinim. Gitmicem zaten ama biyan oldu derler ya pazartesi doktora gttim bas agriai icin mr dedi gebelik varmi dedi yok dedm ama o an icime bisey oturdu sanki. Iyiki test yapmisim o zmn. Yarin randevu aldm test yapilcak hemen igneye baslanacak doz testi yapilcak bakalm rabbim olmayanlara bekleyenlerede nasip etsin hayirlisiyla insallah