Samire008 geçmiş olsun ama dr a gitmek yerine neden hala beklemeyi tercih ediyorsunuz?? Test yapıp durmuşsunuz madem pozitif görmüşsünüz neden kan testi vermediniz ya da dr a görünüp ultrasonda baktırmadınız?
İhmalkarlık var burda. İnşallah sağlıklı bir gebeliğiniz olur . Lütfen daha dikkatli olun ilk bebeğini düşükle kaybetmiş bir anne olarak söylüyorum malesef üzüntüsü çok kötü olabiliyor..