kizlar 35+6 haftadayim son 2-3 gundur bebegimin hareketlerinde cok fazla bi azalma oldu nirmalde sabahlari uyandigimda yada gece yataga girdigimde hep hareket halimdeydi hatta geceleri esim elini koyar haraketlerini dinlerdik ama 2 gundur sadeece arada bir tepki veriyor ve bu beni cok korkutuyor dun saglikocaginda ebeye sordum sen oyle hissediyorsundur dedi ne alakaysa 🙄Kalbini vs dinledi cok guzel dedi ama yok yani suan yeni uyandim normalde asla yerinde durmazdi ama hic hissetmedim sizce ne yapmalıyım nolur akil verin bana 😐