Dün akşam nst ve alttan muayene sonrası tüm gece uykumun arasında sancılarım devam etti inleye inleye uyudum resmen. Açıklığım hiç olmadığı için sancılar da dayanılmaz olmadığı için bi daha hastaneye gitmek istemiyorum ama bu daha ne kadar böyle sürer? Bebek aşağıya baskı yapıyor hareket ettikçe bıçak saplanması gibi keskin acım oluyor. Eğer doğum yakınsa ve bu az seviye sancılar beni bu kadar yorar ve açılmam olmazsa doğum anına yani ıkınmaya nasıl enerjim kalıcak onu düşünüyorum. Hiç dinlenemedim ve hala hafif ağrılarım var. Doğumu böyle başlayan deneyimli anneler var mı?