Merhaba güzel anne adayları tekrardan aranıza katılmak çok güzel… 2 hamileliğim ve Bende biraz korku biraz endişe var … Herseyi sil bastan tekrar yaşamak çok değişik duygu …Rabbim isteyen herkese versin … Bu arada neler yapıyorsunuz arkadaşlar neler tüketiyorsunuz aradan 2.5 sene geçti bazı şeyler unutuldu 🤣🤣