Ramazan ayı olmasından mıdır nedir ama bu ay çok ayrı bi umudum var kızlar. Sanki olucakmıs gibi. Adetim bittiginden beri gün aşırı değerlendiriyorum. Adet günüme kadarda devam edicem. Eğer metodlarım tutarsa detaylı paylaşırım. Sizde durumlar nasıl? Benimle aynı günleri bekleyen var mi🐣