Mollier o haftalarda mümkün değil. O toplanma gaz sıkışması gibi bir şey olabilir. Gerçekten bebek hareketini hissedince ayırt edebiliyorsunuz zaten. Çok farklı oluyor. 17′lerde çok hafif hissetmiştim daha önce hissettiğim hareketlerden, sıkışmalardan vs çok daha farklıydı balık kayması gibi titreşim gibi tuhaftı, tarif edemiyorum çok ama anlaşılıyor dedim ya çok farklı, üstelik sürekli ve düzenli olmuyor o hareketler, ağrı gibi de olmuyor. Şimdi 20+4 daha net hissediyorum. Karın yapınıza, ilk veya ikinci hamilelik olup olmamasına, zayıf olmanıza göre değişiyormuş ancak yine de o haftalarda olacağını sanmam hele ilkse.