ikierkekannesi0408 bebissveannesi vallahi benimde 5 çocuk çıkıyo ilk ikisi erkek sonraki üçü kız.Gerçektem de çok çocuk istiyorum kalabalık aile seviyorum.Ama 4 tane düşünüyordum 5 tane yapabilir miyim hiç sanmiyorum 😂😂
ikierkekannesi0408 Cevirmenannee Arda arda yapın bi süre sonra duruyo zaten.Kaç çocuğunuz olcaksa o kadar dönüyo ondan sonra duruyo
ikierkekannesi0408 ilkgebelik123-_ alyansınızı bir ipe geçirip tercihen göbeğe veya eline tutuyorsunuz.bi kere değdirip çekiyosunuz kızsa yuvarlak dönecektir erkekse öne arkaya ya da sağa sola düz bi şekilde sallanacaktır
ikierkekannesi0408 Glbnpk bazıları düzgün yapmıyo elini felan kıpırtadıp yön veriyo belki o yüzdendir canım🤷♀️Bende kaç defa yaparsak yapalım 5 çıkıyo iki erkek üç kız eşimde de aynı
Glbnpk ikierkekannesi0408 ben de çok yaptım daha önce çevremdekilere ve çoğu doğru çıktı. Ama doğru çıkmayanlar olarak da az değiliz. Zaten eğlenme maksatlı yapıyorduk. Yüzükle olacak iş değil anlamış olduk. 🥲
mucizebebek03 ikierkekannesi0408 ayn yaa ama çok eğlenceli olduğunu söyleyebiliriz tabii benimki de doğru cıktı tesadüf mü bilmiyirum 🤭😂
ikierkekannesi0408 Glbnpk tabikide canım işin eğlencesi belki doğru çıkarsa maksatlı😅Biz kadınlar pek meraklıyız sanırım
MerveAkty ikierkekannesi0408 bana da 3 çocuk ilki kız gerisi erkek cıktı ilk kızım var yine hamileyim karnıma tutuyorum dik gidip geliyor ama kızım olacak 😁
Annesininkuzusu01 mucizebebek03 O çocuk sayısının nasıl yapıldığını anlamadım ama az önce eşim yüzüğe ip bağladı göbeğime değdirip çekti yüzük ileri geriye yuvarlanarak sallandı kız mı erkek mi😂
Asilikra ikierkekannesi0408 evet bende hep yaptım dogum yapmıs daha da yapmayacak kısılere de yaptım dusukler bıle cıktı cocuk sayısıda cıktı 😂 kendımede yaptım cıktı 😂
Aybeniz Avuc içine yaptm bi kız iki erkek cıktı suan 2. Gebeliğim 23 haftalk hamileyim hamileliğimi öğrendgm günden beri yaptm iler geri gidiyo hep ama kızım olucak 😀