Kızlar 40+0 günlük gebeyim dün doktora gittiğimde ağrım sızım yoktu doktor alttan muayene ettiğinde 2 cm açılmam olduğunu söyledi istersem yatırıp 4 saatte doğum yaptırabileceğini söyledi(suni sancı )bende istemeyip eve geldim ve belimde aşırı ağrı ve popomda büyük abdestim var gibi baskı var bu şekilde olup karın bölgesinde sancısı olmayıp doğum yapan var mı