Lylts uzuntuyle cikmaz canim ama grip felan olduysan yakinda oyle cikar ben grip olmamistim ama farkinda olmadan enfeksiyon kapmisim Ruzgarda bile kalinca cikiyormus benim oyle basladi yazin hic bi sikinti olmuyor agri yapmiyor kisin mutlaka agri yapiyor inmemesine takilma sis kalacaktir benim kasigimdada cikti oda inmiyor hatta yururken zorluyor beni ama oda reaktif sikinti yok 3 senedir bisey olsa zaten ooo coktan cikardi ortaya. Suan o kendimi kanseri düşünüp uzdugum gunlere uzuluyorum