Handeay7 Merhaba anneler🥰 nasipse şuan ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim fakat oğlum 1 yaşında olmasına rağmen her şeyi unutmuş gibiyim☺️🤦♀️ hesaba göre bugün 5+2 haftalik hamileyim. Gebelik kesesini ve kesenin içinde bebeği ne zaman görüyorduk?
Elcnbykckr Handeay7 canım merhaba bende yeni 2. Kez anne olacağımı öğrendim daha görünmez dedi doktor bana ama tabi beta değerin önemli kan verdin mi.
Miumiu Handeay7 Canım hayırlı olsun öncelikle🙏🏻🐣 Ben 4 haftalıkken öğrenmiştim oğluşumu. 635 ti hcg değerim. 5. Haftamda keseyi gördük. 6. Haftamda da vajinal usg ile kalp atışı duymuştuk.☺️
Elcnbykckr Handeay7 canım benim suan 4+2 uygulamaya göre ben adetimin ilk geciktiği gün kan verdim 105cıktı sonra benim o gün lekem geldi kahverengi akıntı gibi doktora gittim doktor da keseyi göremeyiz beta değeri 1000/3000 arası olması lazım dedi
Handeay7 Elcnbykckr anladim canim insallah güzel haberler aliriz🙏 o halde beni de yarin çağırmıştı eğer normal bir gebelikse gorebiliriz inşallah keseyi. Ilk bebegin kaç yaşında?
Elcnbykckr Handeay7 canım ilk bebeğim tam 2.5yasına yeni girdi. Doktor bana folik asit yazdı onu içiyorum 26nisanda gel bakalım dedi eğer daha erken geliyim dersen vajinal yoldan görürüm dedi ben vajinal istemedim 10gün sonra kontrolüm
Handeay7 Elcnbykckr anladim canim bana da başladı folik asit kullaniyorum. Beni yarin çağırdı bakalim neler olacak🙏
Elcnbykckr Handeay7 alttan bakabilir canım büyük ihtimalle niyeyse bu 2.gebelikte çoktan tedirgin oldum bildiğimi bile unutmuşum ilk hamilelikte bile bukadar panik olmamıştm
Handeay7 Elcnbykckr ya kesinlikle ben de daha tedirginim. Aslinda bildiğimiz şeyler ama her şeyi unutmuş gibiyim. Hatta kabus gördüm bu gece doktor kesenin içi boş diyordu rüyamda. Allah hayirlisini nasip etsin, senden de güzel haberlerini bekliyorum ☺️🙏
Elcnbykckr Handeay7 ay canım gercekten aynı tereddüt bende de var hakkımızda hayırlısı olsun haberleşelim seninle olur mu ? Olmadı İnstagram kullanıyorsan ordan arada konusuruz istersen
Handeay7 Miumiu Allah sağlıkla kavustursun☺️🙏 yarin 5+3 olacagim doktorum cagirdi bakalim insallah görürüz biz de 🙏