Merhabalar 35 haftalığım.Ara sıra adet ağrısı gibi bi ağrı giriyor karnımın altına çok iş vs yapıp da yormuyorum kendimi normal yatarken de oluyor girip çıkıyor ağrı ama öyle çok aşırı bi ağrı değil hafif hafif girip çıkıyor ağrı.Bebeğim son zamanlarda çok toplanıyor karnımda hareketi de azaldı yarın nst gircem randevum var bugün sormak istedim sizlerde oldu mu tecrübeli olan arkadaşlar bunlar neyi gösterir zamanından erken mi gelecek yoksa 😅