Iby Ayse2011 merhaba mide yanması, reflü problemleriniz varsa ondan kaynaklaniyor. Benimde cok kotuydu kbb ye gittim reflü yemek borumu tahrip etmis duzenli gavisgon iciyorum daha iyiyim