Bahargzydn buna aslında Bi nevi bebeğin karara veriyo sen ne dersen de olacağı şekilde oluyo gibi geliyo bana ben hep video izledim ve bayılma korkusu olduğu için hiç sezeryan düşünmedim hep normal istedim şükür öylede oldu çok da kolay oldu maşallah sübhanallah diyim kontrol e diye gittim doğum yaptım geldim 😅 ama etrafımda normal doğum çok isteyip açılması olmayan sancısı olmayan yada ne bileyim sağlık problemi olup bebek de yada kendinden dolayı sezaryen olan yada sezaryen isteyip sezaryen gününden önce nişanı suyu gelip açıklığı güzel ilerleyince normal yapan çok kişi var