Shzdgn normal canım. Şimdi buraya gelip ay evlat evlattır demeyin lütfen, oğlu olan anneler bi kızım olsun diyince ayy inşAllah olur diyosunuz. Ama kızı olan anneler ay inşAllah bi oğlum olur diyince aman tövbe de aman sağlıklı hayırlısını dile diyosunuz. ?? Hakkınız tabi erkek evladı da tatmak şstiyorsunuz Allah hayırla sağlıkla versin inşAllah. Öyle istediğiniz için öyle hissediyorsunuz içiniz rahat etsin bi renkli ultrasonda baktırın.