Bende hastane yoluna düşüceğim birazdan😊 saatler sonra sezaryen doğum yapıyorum. Oğluma kavuşmaya saatler kaldı. Karnıma bakınca karnımda oluşunun son saatleri diye duygulanıyorum😭 bir yandan doğsun da öpüp koklayım diye heyecanlıyım. Çok farklı duygular