Btlsr 19.04.2021 e doğum tarihi aldık 🥰 yani 37+0 da ikizleri alcaklar. Var mı doğum tarihi belli olan ☺️
Heyecanlianneee Btlsr ayyy benim doğum günüm de hemde ❤️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Sevdalianne Btlsr 23 nisana gun verdi doktrumuz. Ikizlerimiz 36+6 olucaklar. Insallah kuvez surecleri olmaz. Saglikli dogumlar diliyorum size de
Sevdalianne Btlsr kilolalari nasil şuan sizinkilerin benimkilerde 2 hafta gelisim geriligi var ondan dolayi doktorumuz 38i bekleyemeyiz dedi
mommy_bee Btlsr sağlıkla gelsin insallah. Bize de o haftaları görmek nasip olsun 🙏 dogum çantanızı ne zaman hazırladınız?
Cansu101706 Gozde94 ne tesadüf benimde 38+3 oluyor o gün. Şuan 33+3 üm ne zaman söyledi size doğum tarihini