Sbhky Hanımlar telsiz almayı düşünüyorum memnun kaldığınız marka var mı acaba önerilerinizi öğrenebilir miyim
Brn16 Sbhky ben kiwi baby min aldım 130 TL falandi a101 de hatta geçen haftalarda geldi en küçük sesi bile duyabiliyorsun ben çok memnunum hemde çok hesaplı aynı markanın kameralı olanı da var 140 TL oda
Erceyl Sbhky Vallah canım benim eşim aliexpresten almıştı 1 aya geldi ama marka olarak bilmiyorum görüntülü bisidi güzel ise yariyor baya