Dün idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim, doktorum monurol saşe verdi. Saat 24:00 gibi içip yattım. Şuan saat 03:20 dehşet bir karın ağrısıyla uyandım. Aşırı derecede bağırsağım dolu gibi hissediyorum ishal olmuşum yani. Çok baskı var tuvalete gidersem (ki dayanamıyorum artık) ilaç 3 saat falan mesanemde kalmış olacak acaba etki eder mi ? 😔