Bugün kontrole gittim idrar kültürü vermiştim sonuçlarına bakacaktı Doktorum tekrardan enfeksiyon olduğunu söyledi. 25 haftalık hamileyim ve bu üçüncü enfeksiyon oluyor. Doktor vajinal mantar dan şüphelendi alttan bakalım istersen dedi bende hazırlıklı gitmememe rağmen kabul ettim baktırdım 🤦🏻♀️🙈 utandım tabi ama tedavisi için mecburdum dediği gibi de mantar enfeksiyonu çıktı. Fitil ve krem verdi aranızda böyle birşeyle karşılaşan varmı kızlar😞