Minikkurabiye dun aynı postu bende acmayı dusundum sabah uyandığımda başladı taa ki uyuyana kadar devam etti sağ kasığımda sureklı bı batma oldu uzandım gecmedi o tarafa yattm soluma yattm ne yaptıysam gecmedi.. şuanda yok belırlı donemlerde sanırım ya yorgunluktan oluyo yada rahım buyuduğu ıcın oluyo ayaklarınızı havaya kaldırarak uzanmayı deneyım belkı sızde cozum olur bu arada bende 14+6 daym aramızda 2 3 gun varmıs