katipannee Srcozlm17 yataktan kalkınca özellikle omuzlarım çok ağrıyor sanki taş taşımışım gibi bence normal😀
ecemiko Srcozlm17 bende bel, kol, ayak ağrısı başladı 😢 hatta ellerimde uyuşma var kollarım hiç tutmuyor 😔
Srcozlm17 Ayseebrar17 ay bilmiyorum bende çok merak ediyorum acaba covid mi oldum diyorum ama internetten bakıyorum gebelikte normal diyor ama 🤦♀️
katipannee Srcozlm17 aynen bir an önce tekrar yatıp güzelce dinlenip uyandığımda geçecekmiş gibi oluyor 😀 sabahları 7 de kalkıp eşimi karşılıyorum işten geliyor o zaman ayakta zor duruyorum sonra koşa koşa tekrar yatıyorum
ecemiko Srcozlm17 Allah korusun. Bugüne kadar koruduk çok şükür kendimizi. Hamilelik döneminde en çok korktuğum şeylerden biri covid olmak 😕