Aysenur46- 23+5 bizde, aşağı doğru vuruyor bazen benimki de biraz acıyor ve afedersin tuvaletim geliyor , idrar torbasına mı denk geliyor artık 🤷🏻♀️Benim de sabah 9 da çok oynuyor , geçen sabah baktım tık yok, dedim ne oluyor, sonra kahvaltı yaptım kıpırdadı ama normale göre azdı , bekledim, akşama eski sıklığa ve güçlü hareketlerine döndü. Keşke evde ultrason olsa 😄