Iyi akşamlar. 15 artı 6 günlük hamileyim. Bugün anneme alışveriş yaparken içimde atlet yoru üstüm de şifon inceydi. Neyse gittiğim yerde üşüdüm. Tabi ondan mı bilmiyorum tecrübeliler daha iyi bilir. Şu an sırtım inanılmaz son raddede ağrıyor sıcak havlu falan koydum geçmedi. Kutletmeye çalıştım daha da arttı. Masaj yapıldı yine fayda etmedi daha da şiddetlendi. Sabah inşallah doktora gitmeyi düşünüyorum ama şimdi bi fikri olan arkadaş var mıdır. Inanın çok zor durumdayım. Bir de bebeğe olumsuz etkisi var mı sizce.