Byzyrdm61 Kızlar 37.haftamıza girdik bebisimin hareketlerinde baya bi azalma var bütün gün hic durmadan hareket ediyordu bugune kadar tedirgin olmamı gerektirecek bir durum var mı acaba🤷🏼♀️
Busraksu Byzyrdm61 Benim doktorum 36 dan sonra hareketlerinde azalma olursa gel demişti , çikolata falan yiyin biraz kendinizi dinleyin , çok ayakta durduysanız ondan da hareket etmemiş olabılır
Aysenur61 Byzyrdm61 normal canım benmde oyle pat pat patlatıyordu artık cok hafıf hıssedıyorum kendını sertleştırıyor öyle eskısı gbı degıl yeri daraldığı için .. tabi yınefe gun ıcınde sabah aksam dıkkt et tekmesıne bak
melikeyldrm_54 Byzyrdm61 bende 36 haftalığım bebeğimin hareketleri azaldı eskisi gibi değil dün doktoruma sordum büyüdüğü için artık rahimde yer kalmadığı için fazla hareket edemez dedi iki büklüm duruyormuşlar zaten 😂 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin 🥰🤲🏻
Byzyrdm61 Busraksu Teşekkür ederim cuma günü kontrolüm var zaten ama iste içim içimi yiyor inan ki kasılmalarımda fazlalaşınca endişelendim ister istemez 🤷🏼♀️
Busraksu Byzyrdm61 bizde 37+6 olduk benımkıde bugün çok oynamadı habire toplanıp durdu karnım gün boyu sertti bu haftalarda oluyor sanırım 🌸
Byzyrdm61 Busraksu Bende aynı durumdayım valla normalmiş demek ki ,Allah bebişlerimizi sağ salim kucağımıza alabilmeyi nasip etsin 🥲👼🏻
Byzyrdm61 melikeyldrm_54 Amin canım insallah,evet aslında düşündüğümde banada mantıklı geliyor doktorun açıklaması işte benim acemiliğim diyelim her ufak sorunu doktora sormaya utanıyorum artık inan 😁