Kızlar merhaba 2 haftadır sürekli rahimde çok fazla baskı yaşıyordum ama kasılma vs hicbisey yoktu bugün baskı hissi artınca kontrole gittim ve 1 cm açıklık olduğunu rahimin çok fazla yumusadigini öğrendim.Ciger geliştirici iğne vurulucam yarın bugünde progestan ampul vuruldum.Doktorum yerimden kalkmamami 2 haftaya kadar doğum olabileceğini her an için hazır ol mutlaka dedi.İkinci doğumum olacağı için daha hızlı ilerler dikkatli ol dedi.Bu durumu yaşayip zamanında doğum yapan oldu mu aranızda ? Biraz morale ihtiyacım var sanırım annemi 2 ay önce kaybettim şimdi erken doğum yapıp bebegimi kaybetmekten çok korkuyorum onsuz hastaneden çıkmak yoğun bakıma girmesi o kadar çok tedirgin ediyor ki beni 😢