Ikradurumom 2 kizim 2side erken doğdu 2. Kızım 34 haftalikti sanırım suan 3. Hamileyim 30 haftalik olduk ama simdiden agrilarim oluyor ve baskı hissi cok fazla bu araliklarda doğum yapan var mı belirtileriniz nelerdi tecrubeye ihtiyacım var.
Selinnn123 Ikradurumom bende 32+0 haftaligiz iki gündür hastanedeyim baskı hissettim geldim sancım çıktı nst de ciğer gelistirici ignr yaptılar iki gündür ve serum taktılar ağrılarım azaldı 2 kilo 27 gram kilosuda doktor merak etme yeterince geliştirmiş kendini doğsa bile busey olmaz ama biz yine olabildiğince tutalim dedi sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı insallah
Kaganla9 Ikradurumom Ikradurumom Ikradurumom Allah şifa versin inşallah zamanında gelir bende aynı risk altındayım ve ilaç verdi doktor serum takti
LETHE Ikradurumom bende yoğun kanama ile hastaneye yatışım yapildi. Ciger gelistiricler vuruldu. Doktor 32 gör korkma dedi. 30 da sıkıntı olmuyor genelde dedi
Ikradurumom Mk3804 evet çok şükür şuan biri 7 biri 5 yasinda ve cok sagliklilar ama bu daha çok erken doğarsa yasamaz diye korkuyorum
Ikradurumom Selinnn123 sadece baskı mı hissettin benim ara sira baskı hissim oluyor canımı yakıyor birde ağrım baslayinca kimildayamiyorum bu arada rabbim hepimizin evladini saglikla kucagimiza almayi nasip etsin
Selinnn123 Ikradurumom rahim kısmından baskı hissettim sanki cikicak gibi doktora dedigimde evet sancın çıkmış çünkü çıkmak istiyo dedi amin inşallah
NebahatBoncuk Bende bugun o baski hissiyle gittim nst te de bisey cikmadi ama ciger gelistirici igne yapti doktorum. 33+2 olduk . Boyle sol kasigimda sanki bisey sıkışmış gibi adet agrisi üşütme gibi. Ins zamaninda gelirler
Ikradurumom LETHE rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin 32 yi bari görsem benim daha once erken dogum yapmamin sıkıntıları bunlar iste
LETHE Ikradurumom aminnn insallahhh cok zormuş bilinmemezlik. Rabbim hakkimizda hayirlisini nasip etsin saglikla gelsinler