FigenKule çok şükür rabbim aratmadı inşallah ta sorunsuz devam eder,ne güzel genç anne olmuşsun Allah bağışlasın bebegini ve geçmiş olsun kaybettigin meleğin için üzüldüm inşallah aynı acıyı tekrar yasamassin.ben kalp atışını duymak için sabirsizlaniyorum çok ,kanama hakkında bişey diyemem çünkü bilgim yok doktor bişey dedimi?