Canım bende de oluyor o ve doğuma kadar gecmiyormus. Kaburgalarım ağrıyor. Bende 24 haftalığim. Bu ağrıyı akşamları daha çok çekiyorum..az yemek çok yemeklede ilgisi yok hatta bende reflü ve midede yanmada yapıyor. Bu saat oldu hala sertlikten ve refluden uyuyamadim. Bebek kaburgami zorluyor gibi ağrısı oluyor. Ama bebek büyüdüğü için bunların hepsi. Yani güzel bir belirti bziim için ☺️