Vrl benim nişan doğumdan 4 gün önce gelmişti son akşam sabaha kadar sancı çektim hastaneye gittim açılmam yoktu eve geldim yine aynı sabah tekrar kontrole gittim hastane önünde suyum geldi 😂 bizimki biraz sıkıntılı olduğu için acil sezaryen oldum tabi oradı ayrı. Herkesin bir olmuyor kişiden kişiye sıralama değişiyor. Sen suyun gelirse, dayanılmaz ve sık sancın olursa git mutlaka. Bide yalancı sancılara dikkat et onlarda hastaneye gitmiş olursan boşu boşuna yatmış oluyorsun kaç saat hastanede.