Esmahnc 1,5 yıl önce ilk bebeğim normal doğumla dünyaya geldi, şimdi ikinciye hamileyim. Benim doğumum zordu, suni sancıyla zorla doğurttular bebeği ama inan sanki beyin kendini doğumdan sonra resetliyor. Şuan yine Allah nasip ederse normal doğum yapmayı düşünüyorum. Doğumun şekli ne olursa olsun hepsi doğumdan sonra geçiyor. Kendinizi böyle telkin etmenizi tavsiye ederim. Doğum bi hastalık değil, sonucu mucize bi olay diye düşünün. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla gelsin yavrunuz🥰